سلام من سارا هستم
چند ماهی است که درسم تمام شده وسرگردانم ونمی دانم چه باید انجام دهم اگر می توانید کمکم کنید
گاهی پدر ومادرم انقدر به من گیر می دهند که نمی دانم چه باید کنم .
انها از اول زندگی شان هیچ وجه مشترکی نداشتند و حتی الان هم با هم دعوا می کنند هر چه به گآنها می گویم حداقل جلوی بچه هاتون این کار را نکنید گوش نمی دهند .
همیشه فکر می کردم که به خاطر من است که این گونه هستند اما حالا به این نتیجه رسیدم که خودشان مشکل دارند از بخت روزگار هم کسی نیست تا با او ازدواج کنم چون مشکل جسمی دارم و یک دست ندارم.
از دست دعواهای والدینم و شرایط و موقعیت خانه خسته ام .








علاقه مندی ها (Bookmarks)