خستم از این زندگی مسخره
تقریبا هر روز دعوا کتک کاری دادو بیداد
به هیچ کسی هم نمی تونم مشکلاتمو بگم
حالم بهم می خوره از این حرف شوهرم که من دوست دارم قول می دم دیگه دعوامون نشه
تو همه چی مشکل داریم
زندگیم هیچ آرامشی نداره
چه کنم؟
من فقط آرامش می خوام
مرد می خوام نه یه آدم بی عرضه