به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 23:03]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    1,252
    سطح
    19
    Points: 1,252, Level: 19
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    457

    تشکرشده 463 در 95 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: انچه که بر من گذشت ...

    سلام .
    آهاي this is me مطمئني كه اين تو هستي ؟

    منم بچه كامپيوترم ،‌ هر چقدر بچه هاي ديگه بگن حريم خصوصي ،‌ تا جاي ما نباشن نميتونن درك كنن .
    من كار هكتو تاييد نميكنما اما اون قيلي ويلي كه دل آدم واسه هك ميره هيچ حريم خصوصي نميشناسه .
    بگذريم .
    من فقط يه تجربه شخصي بگم .
    من يه زماني مريد يه آقاي مذهبي خيلي مطرح بودم . (هنوزم آدم مذهبي هستم ) ميگفت ( و توي خيلي روايات هم هست ) كه اگر 13 رجب بري مشهد كلي بركت توي زندگيت ميفته .
    13 رجب سال 87 رفتم مشهد. كل ماه رجب و شعبان روزه گرفتم .شعبان سوريه رفتم . چند بار قرآن ختم كردم .و توي رمضان مكه . توي يه روز خيلي خاص توي مسجدالحرام كسي بهم زنگ زد و يه كار خيلي خاص پيشنهاد داد .
    مطمئن بودم خدا بهم نظر كرده .
    3 سال عمرم و همه سرمايم رو روش گذاشتم . (سرمايه زياد مالي و معنوي ) آخرش 6 ماه قبل پوچ شد.

    اون موقع چون منتظر يه معجزه از طرف خدا بودم همه چيزو نشونه از طرف خدا ميديدم . الان بعد از 6 ماه كه حسابي زمين خوردم و كلي سرمايه از دست دادم به گذشته كه فكر ميكنم ميبينم ميشد با چشم باز از همون روز اول معايب كار رو ديد . اما من دلخوش به نشونه هايي بودم كه فكر ميكردم از طرف خدا براي منه .
    من راهو خيلي اشتباه رفتم ،‌تو نرو .
    دين خيلي خوبه ،‌خدا تو تك تك آيه ها هست ،‌اما قبل از اون به ما عقل داده .
    يه كاري نكن كه بعدا به خاطر اشتباهت دينت هم به بوته آزمايش بره .
    دوست من هميشه سعي كن يه حريم بين خودت و همسر آيندت باشه كه قبح چيزهاي بد از بين نرفته باشه .
    اون خانوم چند سال هم از تو بزرگتره مطمئن باش خيلي با تجربه تر از توئه .
    همين كه ايشون بزرگتره (بدون در نظر گرفتن بقيه فاكتورها ) ميتونست يه نقطه منفي باشه ، حالا ‌با اين پيشينه ؟؟؟؟؟ نميدونم .
    اگر برادرم بودي بهت ميگفتم جرا دنبال يه كيس شسته رفته نميري ؟
    به خدا توي زندگيهايي كه همه چيز در بدو امر عاليه و بدون مشكل ، توي زندگي هزار جور دردسر پيش مياد ، ميخواي اينطوري ازدواج كني كه چي بشه ؟
    مگه جز اينه كه ازدواج ميكنيم كه آرامش داشته باشيم ؟
    الان با اين خانوم ازدواج نكردي انقدر آرامشت بهم ريخته ،‌ ميخواي چي به دست بياري ؟
    ارزشش رو داره ؟

  2. 4 کاربر از پست مفید بهار رهنورد تشکرکرده اند .

    بهار رهنورد (جمعه 28 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.