سلام دوستان
من 4/5 که ازدواج کردم البته با نامزدی وعقد حدودا 7 سال میشه
تو این مدت 3بار مشکل با مادرشوهرم داشتم که 2بارش خالشون باعث شده و1 بار هم خود مادر شوهرم
از طرف من به شوهرم فشار میاوردم که باید از من پشتیبانی کنی..از اون طرف هم مادر شوهرم بهش میگفته تو عرضه نداری که زنت با ما این کارو میکنه
اینارو اضافه کنید به 20میلیون ضرر مالی که خود شوهرم باعثش شده و من بعد از 2 سال حالا فهمیدم....اینارو گفتم که بدونین تحت فشار بوده
جدیدا شوهرم تمایل به جدایی داره و میگه بهت احساسی ندارم
من اوایل خیلی گریه میکردم و خیلی ابراز علاقه کردم اما باز سرد و افسرده بود
دلش میخواد رضایت بدم و جدا بشیم
من نمیخوام از دستش بدم
مشاوره رفتیم میگه بهش عبرتز علاقه نکن که فکر کنه تو گدای عشقی...و میگه فعلا کناره گیری عاطفی کن اما کارههای خونه رو مثا قیل انجام بده
اما مادر شوهرم میگه اگه کم محلی کنی اون به این نتیجه میرسه که تو قبول کردی وولش کردی اون هم بیشتر دور میشه
میگه من با شوهر خودم هم همین مسئله رو داشتم و با محبت حلش کردم
نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنین



چرا کسی کمکم نمیکنه