ستوده تنها و saaaye جان از همدلی وراهنماییتون ممنونم.کلمه به کلمه حرفاتون رو قبول دارم.
میدونم هر وقت منطقی بهش فکر کردم به همین نتیجه رسیدم.....اما چه کنم که احساسم زورش میچربه وهمیشه یه توجیهی میاره!نوشته اصلی توسط saaaye
امروز جواب اس ام اسهاشو خیلی سرد دادم یا اصلا ندادم .اما انگار بو برده دوباره شروع کرده به دوستت دارم دوستت دارم گفتن.آخه من نمیدونم کی مجبورش کرده !!آخه یعنی چی....
الان دوتا مسئله عذابم میده 1.خیلی خیلی ناراحتم وانگار با اینکه میدونم ولی نمیخام باور کنم که ابراز علاقه هاش کشکیه! 2.نمیتونم تمومش کنم







کلمه به کلمه حرفاتون رو قبول دارم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)