خواستم یه چیزیو بگم.اینکه گفته شده سپندارمزگان امروزی می شه 29 اسفند جالب نیست.چون اسم این جشن از ماه اسفند گرفته شده به نظرم همون 5 اسفند باشه بهتره .نظر شما چیه؟
تشکرشده 3,297 در 818 پست
خواستم یه چیزیو بگم.اینکه گفته شده سپندارمزگان امروزی می شه 29 اسفند جالب نیست.چون اسم این جشن از ماه اسفند گرفته شده به نظرم همون 5 اسفند باشه بهتره .نظر شما چیه؟
رایحه عشق (پنجشنبه 27 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)