جریان چیه شما(بهار.شادی) اینویزیبل تشریف میارید؟ آخه بنده هروقت پیاماتونو میخونم شما آنلاین حضورندارید. :D
ای خانوممممممییییییی!!! ما فقیر بیچاره ها که اجازه نداریم وارد اون بخش خوشکلا بشیم!
فرشته مهربون عزیز، از ونجایی که من رابطه رو تموم کردم با خودِ آقاپسر، نمیتونم بهش بگم که به مادرش بگه من حاضر به ادامه رابطه نبودم!!! اما دیشب از صحبت هاش مشخص بود که قصد داره اینو عنوان کنه. ظهر هم که حرفای آخرمو زدم اونم تو حرفای آخرش گفت به مامانش میگه و شماره منو هم میده...









علاقه مندی ها (Bookmarks)