نقل قول نوشته اصلی توسط sarshar
من اصلا عصبانی نشده بودم. ببخشید اگر عصبانی به نظر اومدم.
منظورم انتقاد از شما نبود. چندتا پیشنهاد دادم برای اینکه خودتون احساس آرامش بیشتری پیدا کنید.همین.