RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)
نوشته اصلی توسط sarshar
من اصلا عصبانی نشده بودم. ببخشید اگر عصبانی به نظر اومدم.
منظورم انتقاد از شما نبود. چندتا پیشنهاد دادم برای اینکه خودتون احساس آرامش بیشتری پیدا کنید.همین.
علاقه مندی ها (Bookmarks)