ُسلام. من برادرم برای خواستگاری نزد خانواده ای رفت که آشنای همسایمون بود. یعنی 2 خانواده غریبه هستند. بعد از چند جلسه که قرار شد برادرم با دخترشون بیرون برن تا همدیگرو بشناسند و حرفاشونو بزنند خانواده اونها گفتند که دیگه بسه و بیای نامزد شه پسرتون و در مورد مسائل دیگه صحبت کنیم. چند روز پیش برادرم و مادر و پدرم رفتند خواستگاری و در مراسم اونها درخواست 300 تا سکه کردند که پدرم درخواست 14 معصوم رو دادند ولی اونها پافشاری کردند و گفتند که آبرو تو فامیل واسشون از همه چی مهمتره و بعد از حتی 3 ساعت صحبت هم راضی نشده و 300 تا سکه رو گفتند اونهم تو این زمونه که سکه 1 میلیون قیمتشه.
ما خانواده ی متوسطی هستیم و برادرم صبح تا شب کار میکنه و 400 هزار تومان حقوقشه و بزور خودشو جمع میکنه. به نظر شما معقوله که ما درخواست 300 تا سکه آنها را قبول کنیم؟