به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,278
    سطح
    19
    Points: 1,278, Level: 19
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 93 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking خسته ام از این زندگی ..کاش میتونستم تمومش کنم..

    خدایا به خودت قسم دیگه خسته شدم
    خدایا من به تو توکل کرده بودم تا لحظه ی آخری که می خواستم عقد کنم حتی تا پای سفره ی عقد هم بهت میگفتم اگه بعدا از این انتخابم پشیمون میشم همین الان یه کاری بکن که بهم بخوره
    اما تو هیچ کار نکردی منم توکل کردم به خودت و بله رو گفتم
    اما حالا چرا اینطور شد
    با تمام کسایی که بهت توکل میکنن اینطوری میکنی ؟؟؟؟ چرا الان از انتخابم پشیمونم
    تو خودت گفتی مردای خوب و نصیب زنای خوب میکنم و زنای خوب رو نصیب مردای خوب میکنم
    نمیگم من خیلی خوبم
    اما من کی چشم چرونی کردم خودت شاهد بودی که وقتی نگاهم به نامحرم می افتاد نگاهم و می دزدیدم خودت میدیدی چقدر از نگاه کردن به نامحرم دوری میکردم( آخه خودت گفته بودی اگه نگاهتون به نامحرم افتاد و به زمین نگاه کردی اندازه تمام آفریده های روی زمین براش ثواب مینویسم)
    پس چرا حالا نصیبم یه چشم چرون شده
    من کی اینقد اهل دروغ گفتن بودم خودت میدیدی که همیشه توی دروغ گفتن ضعیف بودم پس چرا حالا .............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من کی اینقد هوس باز بودم کی .... کی یه درایو پر از فیلم های ... تو کامپیوترم داشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کی از تمام حرکات یه مرد حتی حرف زدنش حتی دعوا کردنش لذت بردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    خدایا تو زمانی که همه ی دوستام با دوستی با پسرا خوش میگذروندن من خودم و از این گناه ها دور نگه داشتم
    پس حالا واقعا لیاقت من این بود
    خیلی خستم کاش هیچوقت به دنیا نیومده بودم کاش زودتر از شر این دنیا راحت میشدم
    تا کی باید بکشم
    وقتی توی دنیا هیچ کس مشتاق من نیست وقتی حتی خدا هم میبینه که داری ذره ذره داغون میشی و بازم تنهات گذاشته وقتی کنار یارت نشستی و بازم احساس تنهایی بکنی ...............باید به چه امیدی زنده باشی
    کاش میتونستم خودم و از این زندگی خلاص کنم
    یعنی عذاب خود کشی کردن از این همه دردی که دارم میکشم بیشتره
    واقعا کاشکی میشد سرنوشت رو از سر نوشت کاشکی میتونستم به گذشته برگردیم و .......
    چقد تنهایی بده کاش یه همدم داشتم کاش یکیو داشتم هر وقت تنها میشدم برم پیشش کاش......................
    دلم میخاد به این زندگیم خاتمه بدم دیگه نمیتونم بهش اعتماد کنم دیگه احترامی بینمون نمونده
    احساس میکنم اونم از من خسته شده مثل بقیه ی مردایی شده که از زنشون فرارین
    ما اگه ازدواج کنیم دیگه چی میشه!!!!؟؟؟؟؟؟
    دلم میخاد همین الان تمومش کنم
    کاشکی میشد.......................................... ...

  2. 3 کاربر از پست مفید baharann تشکرکرده اند .

    baharann (شنبه 15 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ظاهر خواستگارم رو نمیتونم بپذیرم
    توسط andrya در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آبان 94, 22:08
  2. یه خواستگار چقد میتونه بی ادب باشه؟!
    توسط نوش آفرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 بهمن 93, 23:51
  3. نمیتونم درخواستم کنم
    توسط Vampier در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:50
  4. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 اسفند 92, 14:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.