به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    ساناز جون اکثر مردها عصبانی هستند مثل شوهر شما و اکثرشونم دست بزن دارن حالا یکی میاد میگه یکی پنهان میکنه و نمیگه ولی چیزی که مهمه سیاست شماست تا میبینی بحث داره به جای باریک کشیده میشه سکوت کن و به قول مهسا جون ازش فاصله بگیر حتی اگه میشه نیم ساعت 1 ساعت برو بیرون یه هوایی به سرت بخوره و زمانی که توی ماشین هستید سریع بگو باشه عزیزم شما درست میگین بعدا صحبت میکنیم فعلا حرص نخور عصبانی نشو میدونم کار سختیه در مقابل بی منطقی و رفتار پرخاشگرانه مردها این عکس العملو نشون بدی ولی به قول مامانم میگه سیاست داشته باش زبونش بگیر ادم نباید هرچی که تو دلشه بریزه بیرون یا هرچی میاد تو ذهنش بگه
    این کار باعث میشه اونم به مرور زمان ارومتر بشه شوهر منم زود عصبانی میشه مخصوصا وقتی که از یه چیزی ناراحت باشه و رو دلش مونده باشه چند بار منو زده و بعدشم کلی به غلط کردن افتاده و گفته عذاب وجدان داره ولی من الان یه مدته دارم رو خودم کار میکنم تا عصبی میشه یا میرم دوش میگیرم یا از خونه میرم بیرون یا میرم تو اتاق خواب درو میبندم و با خودم کلی بدو بیرا بهش میگم درواقع هرچه تو دلمه بهش میگم ولی تو تنهایی اینجوری تخلیه میشم بعدش میبینم اون اومد واسه معذرت خواهی و میگه منو ببخش اگه عصبی شدم تو خیلی خانمی با این رفتارت منو شرمنده کردی اصلا در حد شخصیت تو نیست که با هم دهن به دهن شی تو دعوا، خلاصه کلی ازم تعریف میکنه و منم از دلم درمیاد حالا اینو به تو خواهرانه توصیه میکنم عزیزم
    هر دعوایی که پیش میاد حریم ها بیشتر شکسته میشه و دلها بیشتر فاصله میگیرند ولی اگه یه مدت رعایت کنی و کمتر دعوا کنید بازم حرمتها برمیگرده و فراموش میکنین اصلا یکی از نعمتهای بزرگ خدا که به انسانها داده فراموشیه

  2. 2 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (سه شنبه 11 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.