ساناز جون اکثر مردها عصبانی هستند مثل شوهر شما و اکثرشونم دست بزن دارن حالا یکی میاد میگه یکی پنهان میکنه و نمیگه ولی چیزی که مهمه سیاست شماست تا میبینی بحث داره به جای باریک کشیده میشه سکوت کن و به قول مهسا جون ازش فاصله بگیر حتی اگه میشه نیم ساعت 1 ساعت برو بیرون یه هوایی به سرت بخوره و زمانی که توی ماشین هستید سریع بگو باشه عزیزم شما درست میگین بعدا صحبت میکنیم فعلا حرص نخور عصبانی نشو میدونم کار سختیه در مقابل بی منطقی و رفتار پرخاشگرانه مردها این عکس العملو نشون بدی ولی به قول مامانم میگه سیاست داشته باش زبونش بگیر ادم نباید هرچی که تو دلشه بریزه بیرون یا هرچی میاد تو ذهنش بگه
این کار باعث میشه اونم به مرور زمان ارومتر بشه شوهر منم زود عصبانی میشه مخصوصا وقتی که از یه چیزی ناراحت باشه و رو دلش مونده باشه چند بار منو زده و بعدشم کلی به غلط کردن افتاده و گفته عذاب وجدان داره ولی من الان یه مدته دارم رو خودم کار میکنم تا عصبی میشه یا میرم دوش میگیرم یا از خونه میرم بیرون یا میرم تو اتاق خواب درو میبندم و با خودم کلی بدو بیرا بهش میگم درواقع هرچه تو دلمه بهش میگم ولی تو تنهایی اینجوری تخلیه میشم بعدش میبینم اون اومد واسه معذرت خواهی و میگه منو ببخش اگه عصبی شدم تو خیلی خانمی با این رفتارت منو شرمنده کردی اصلا در حد شخصیت تو نیست که با هم دهن به دهن شی تو دعوا، خلاصه کلی ازم تعریف میکنه و منم از دلم درمیاد حالا اینو به تو خواهرانه توصیه میکنم عزیزم
هر دعوایی که پیش میاد حریم ها بیشتر شکسته میشه و دلها بیشتر فاصله میگیرند ولی اگه یه مدت رعایت کنی و کمتر دعوا کنید بازم حرمتها برمیگرده و فراموش میکنین اصلا یکی از نعمتهای بزرگ خدا که به انسانها داده فراموشیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)