دوستان عزیز سلام
سوالی داشتم که اکثرا بهش فکر کردین ولی میخوام اینجا هم مطرح و بررسی بشه. به نظر شما چرا این روزها دختران تمایل زیادی برای ازدواج دارن ولی بر عکس پسرا از ازدواج و تشکیل خانواده گریزانند؟