دوستان عزیز سلام
سوالی داشتم که اکثرا بهش فکر کردین ولی میخوام اینجا هم مطرح و بررسی بشه. به نظر شما چرا این روزها دختران تمایل زیادی برای ازدواج دارن ولی بر عکس پسرا از ازدواج و تشکیل خانواده گریزانند؟![]()
تشکرشده 302 در 132 پست
دوستان عزیز سلام
سوالی داشتم که اکثرا بهش فکر کردین ولی میخوام اینجا هم مطرح و بررسی بشه. به نظر شما چرا این روزها دختران تمایل زیادی برای ازدواج دارن ولی بر عکس پسرا از ازدواج و تشکیل خانواده گریزانند؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)