نمی دونم میشه بهش گفت خاطره یانه اما !!!!!!!
دیروز صبح وقتی از شیفت شب برگشتم خونه دیدم همسرم تو یه کاغذ برام نوشته :
فقط یه بار تو زندگیم شاد شدم
اونم به خاطر زندگی با تو بود
فقط یک بار تو زندگیم شاد موندم اونم بودن با تو بود
دوست داشتن حسی که نه میشه نوشت نه میشه گفت
ولی من اون حسو دارم خیلی دارم
این حس قشنگ رو تا روز مردنم نگه می دارم
عاشقتم عزیزم
از اینکه به فکرم بوده خیلی خوشحالم شب بدی رو گذرونده بودم اصلا من از شیفت شب متنفرم اما با این حرفها خستگی از تنم در رفت![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)