سلام.نمیدونم اسم این موضوع رو میشه گذاشت مشکل یا نه فقط خواهش میکنم راهنماییم کنید من دختری 21 ساله هستم حدود یک سال ونیم به یکی از همکلاسیام علاقمند شدم میدونم اونم منو میخواد ولی جلو نمیاد رفتاراش گواه براینه ما هم از لحاظ خانوادگی و هم از لحاظ مالی و فرهنگی ازشرایط هم باخبریم ومطمینم به درد هم میخوریم ولی این ترم، ترم اخرمونه میترسم جلو نیاد اون ادم خیلی خونسردیه و خیلی هم صبر داره از یه طرف من همه خواستگارامو رد میکنم که این مساله هم باعث ناراحتی مامانم شده به خدا سه ماه اخیر27 مورد خواستگاری رسمی داشتم همشونم تقریبا شرایط خوبی داشتن ولی نمیتونم از فکر اون بیام بیرون لااقل اگه رفتاراش طوری بود که متوجه میشدم جلو نمیاد راحتتربا موضوع کنار می اومدم ولی به خدا انگار تو برزخ گیر کردم خواهش میکنم راهنمایی کنید من چطوری متوجه بشم که اون منو برای ازدواج میخوادیا نه؟ و چطوری میتونم به خودم علاقمندش کنم؟به خدا غیر از اون به کسی نمیتونم فکر کنم...خیلی کم با هم از طریق اس ام اس ارتباط داریم گاهی اوقاتم تو دانشگاه همو می بینیم در صورتی که اون با هیچ دختری جز من ارتباط برقرار نکرده.