وقتی نظرتان خواندم انگار آب یخ بود که ریختند رو سرم- شما که این جور می گید وای به حال خانواده و دوستهام چه از دستم می کشند راست می گید تقصیر خودم است و خود کرده را تدبیر نیست ببخشید که وقتتان را گرفتم.![]()
تشکرشده 71 در 39 پست
وقتی نظرتان خواندم انگار آب یخ بود که ریختند رو سرم- شما که این جور می گید وای به حال خانواده و دوستهام چه از دستم می کشند راست می گید تقصیر خودم است و خود کرده را تدبیر نیست ببخشید که وقتتان را گرفتم.![]()
as56 (شنبه 08 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)