سلام عزیزم
من بهت اخطار میدم
خیلی هم جدی اخطار میدم
دوستان میگن کوتاه بیا، الآن تو عقدی و ...
این حرفها رو به من هم زدن، دوران نامزدی که هیچی ازش قبول نمیکردم و بهش میگفتم رسما زن و شوهر نیستیم
بعد عقد خیلی راحت برام پولی خرج نکرد
همه گفتن عقدین ، برین زیر یه سقف و فلان اتفاق بیفته درست میشه
الآن یکساله دارم زندگی میکنم، هیچ کجا کن نزاشتم، بهم میگه برو سرکار خرجتو در بیار و کمترین خرجی که میکنه با قیافه گرفتن و منت گذاشتن کوفتم میکنه
عزیزم
منم مثل تو خانواده ای دارم که برام کم نزارشتن و نمیزارن،
دوست عزیزم
فکر کنم متوجه باشی چقدر زشت تره که وقتی ازدواج کردی پدر مادرت ببینن بعد یکسال هنوز لباس های تو خونه دختریتوداری میپوشی، بعدبرات لباس بخرن، نه؟ میدونم که سوزششو حس میکنی
شوهر من وضعش بد نیست
هر کسی میتونه رو کمک مالیش حساب کنه ولی خرج کردن برای زنش براش هزینس
اینو به زبون هم آورده
من میتونم آینده تو باشم اگر به حرفهای فردا درست میشه دیگران گوش بدی و بزاری گذر زمان بهت نشون بده سرنوشتت چیه
ولی تو اشتباه منو تکرار نکن
دوست عزیزم، تو همین دوران عقد این موضوع رو کامل حل کن، ریشه ای حل کن اگرنه با یه بچه بایدنفقتو از بابات بگیری
خواهش میکنم ازش سرسری نگذر
از نوشته هات فهمیدم تربیتت خیلی به تربیت خانواده من شبیهه، مطمئن باش مثل من ضربه های سختی میخوری
این موضوع اصلا و اصلا ساده نیست
تو الآن زنشی وباید از الآن خرچ کردن برای تو رو یاد بگیره
تو رو خدا حواستو جمع کن
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)