نگرانيتون رو درك ميكنم ولي نبايد به زندگي و آقايون بدبين بشيد
ولي عزيزم به اين فكر كن كه آينده خوبي داري و اين بار با كوله باري از تجربه اي كه نصيبت شده انتخاب درستي خواهي داشت
شايد بهترين ها در انتظارت باشه![]()
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نگرانيتون رو درك ميكنم ولي نبايد به زندگي و آقايون بدبين بشيد
ولي عزيزم به اين فكر كن كه آينده خوبي داري و اين بار با كوله باري از تجربه اي كه نصيبت شده انتخاب درستي خواهي داشت
شايد بهترين ها در انتظارت باشه![]()
گلنوش67 (شنبه 01 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)