سلام
من دوستی صمیمی در دانشگاه دارم(هر دو دختریم) که عاشقه یکی از همکلاس هامون شده و حالا اون آقای همکلاس از من خواستگاری کرده.
چطوری به دوستم بگم؟ در ضمن در این مدت من هم به او علاقمند شدم.
تشکرشده 25 در 15 پست
سلام
من دوستی صمیمی در دانشگاه دارم(هر دو دختریم) که عاشقه یکی از همکلاس هامون شده و حالا اون آقای همکلاس از من خواستگاری کرده.
چطوری به دوستم بگم؟ در ضمن در این مدت من هم به او علاقمند شدم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)