سلام
من دوستی صمیمی در دانشگاه دارم(هر دو دختریم) که عاشقه یکی از همکلاس هامون شده و حالا اون آقای همکلاس از من خواستگاری کرده.
چطوری به دوستم بگم؟ در ضمن در این مدت من هم به او علاقمند شدم.