اها یعنی الان ما باید باور کنیم که مریم گل مثل دختر مهربون و حامد نابغه نیست ؟!:)
بابا جمع خودمونیه اشکالی نداره که
دختر مهربون شما هم اگه هنوز متوجه نشدی میتونی بیای بپرسی
منم بچه بودم همه بهم می گفتن نابغه بزرگ شدم خوب شدم
تشکرشده 4,467 در 859 پست
اها یعنی الان ما باید باور کنیم که مریم گل مثل دختر مهربون و حامد نابغه نیست ؟!:)
بابا جمع خودمونیه اشکالی نداره که
دختر مهربون شما هم اگه هنوز متوجه نشدی میتونی بیای بپرسی
منم بچه بودم همه بهم می گفتن نابغه بزرگ شدم خوب شدم
meysamm (سه شنبه 08 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)