سلام دوستان
خیلی دوست دارم نظر شما رو درباره سریالهایی که از شبکه های فارسی زبان پخش میشه بدونم.دوست دارم درباره نکات مثبت و منفی این سریالها و تاثیراتی که میتونه روی مخاطبین جامعه ما بزاره رو بدونم
فکر کنم بحث خوبی بشه
تشکرشده 31 در 18 پست
سلام دوستان
خیلی دوست دارم نظر شما رو درباره سریالهایی که از شبکه های فارسی زبان پخش میشه بدونم.دوست دارم درباره نکات مثبت و منفی این سریالها و تاثیراتی که میتونه روی مخاطبین جامعه ما بزاره رو بدونم
فکر کنم بحث خوبی بشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)