سلام دوستان

خیلی دوست دارم نظر شما رو درباره سریالهایی که از شبکه های فارسی زبان پخش میشه بدونم.دوست دارم درباره نکات مثبت و منفی این سریالها و تاثیراتی که میتونه روی مخاطبین جامعه ما بزاره رو بدونم

فکر کنم بحث خوبی بشه