به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: خیلی حساسم

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1390-10-01
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,083
    سطح
    17
    Points: 1,083, Level: 17
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question خیلی حساسم

    سلام به همه دوستام بخصوص مدیر و فعالانه همدم که با لطفو حوصلشون جوابایه همه رو تک به تک میدن.یه جورایی ب این مدرسه همدم معتاد شدم
    خواهش میکنم کمک کنید تو این مشکلم.آدمیم خیلی حساس به ظاهر و رفتارایه همسرم(چند ماه نامزدیم)دختریه خیلی زیبا منم خیلی عاشقشم..اینو در عمل همیشه به نازم عشقم نشون میدم.نفسمم خودش میدونه که چقد دوسش دارم.همه چی خوبه آرومه ولی خدانکنه یه چیزه کوچیک ببینم چنان به هم میریزم که هردومونو خ ناراحت میکنه،دوس ندارم اینجوری باشم ولی نمتونم.نمیدونم چیکار کنم.مثلا دوس دارم خ خ کم ارایش کنه،سرش همش پایین باشه به هیچکس نگاه نکنه به هیچکس علاقه زیادی نداشته باشه مثله بچه یا خواننده یه اهنگی
    فقط من من من
    دوس ندارم یه تار موهاش بیرون باشه دوس دارم لباساش خ معمولی باشه تا نگاهارو جذب نکنه.میخوام فقط ماله خودم باشه.البته از وقتی نامزدیم خ بام راه اومد خ بخاطرم ظاهرش بهتر شد ولی بازم کوچیکترین چیز ببینم خ به هم میریزم.مثلا دیشب دیدم توو گوشیش یه کیلیپه خواننده هست.ترس ورم گرفتو خیلی ناراحت
    اینا هم اکثرا باعث میشه بینمون ناراحتیو بحث بوجود بیاد
    فک نکنین ادمه خشکو عجیبی هستم.خیلی هم تو همه جوانب اخلاقی و روز مره عادیو شاد هستم ولی در مورده عشقم خ حساسم.خیلیم فرشتمو دوس دارم.اگه چن دیقه پیشم نباشه از ناراحتی میمیرم.میدونم شاید باعث آزارش شم و خودخواهیه ولی نمیتونم
    البته اونم عاشقه منه و خ خ دوسم داره بدونه اغراق
    دوس ندارم انقد حساس باشم بعی اوقات حالم از این ویژگیم بهم میخوره.واقعا نمدونم چیکار کنم.لطفا کمکم کنین تا اینقد گلمو ازار ندم و هم خودمو
    من 23 و نازم 22 ساله
    (همین الانم شبخیرو اسی گفتو داره میخوابه حلال زاده:))
    ممنونو متشکرم

  2. کاربر روبرو از پست مفید aref_hamdam تشکرکرده است .

    aref_hamdam (جمعه 23 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.