دوستای خوبم یه مشکلی دارم که امیدوارم بتونید بهم کمک کنید. من یک ساله که با یه پسری نامزدم.البته عقد نکردیم. من تمام این یک سال با جون و دل دوستش داشتم. تمام معیارامو دارم به جز این که یه کم کم سن و ساله و دوست داشتم یه کم بلندتر بود. البته اختلافمون 15 سانته. اون 174 هستش. من روزشماری می کردم برای اینکه زودتر عقد کنیم. اما یک ماهه انگار سنگ خورده باشه تو سرم یه حالی شدم. هر بار که می بینمش انگار قیافش عوض میشه. همش یه مرد رویایی تو ذهنم دارم که با اون مقایسش می کنم. یه کم سرد شدم.شب و روزم شده گریه. توروخدا بگید چم شده؟ یعنی دیگه دوستش ندارم؟ مگه میشه؟ من پیش روانشناسم رفتم بهم گفت علایم افسردگی رو داری. اون هر روز بیشتر دوستم داره و باهام مهربون تر اما من هر بار که قراره ببینمش شروع می کنم به دعا کردن که خدایا امروز اون جوری باشه که من می خوام. منتظر کمکتون هستم