سلام حق طلب عزیز
به نظرم به زور و با اختلاف یک از دو نفر که نمیشه بچه دار شد.
من خودم 23 سال دارم و 3 ساله ازدواج کردم و مشکلی دارم که پیش هر دکتری رفتم گفتن باید تا 25 سالگی زایمانت رو کرده باشی.منم مثل شما افتاده بودم تو هول و هراس که چی میشه و چی نمیشه چون اصلا اصلا موقیعت بچه دار شدن نداشتیم و نداریم
اما یکیم که فکر کردم دیدم خدای بزرگ مطمئنا منو تنها نمیذاره.اگه اون بخواد من 60 سالگیم هم میتونم بچه خوب و سالم به دنیا بیارم.باید بهش اعتماد داشته باشی.توکل کن به خدا.
من از وقتی خودم و زندگیم رو سپردم دست خدا همه چیز داره روز به روز برام بهتر میشه.
پس نگران نباش.وقت بچه درا شدن دکترا و ماماها تعیین نمیکنن.این خداست که هرچی بخواد همون میشه
توکل به خودش.خودتو بنداز تو آغوشش اونوقت میبینی که چه طور همه چی درست میشه