چه جوری با کودک درونم ارتباط بگیرم و بفهمم واقعا چی میخواد؟
چون من فکر میکنم کودک درون درست مثل یه بچه ممکنه بهانه بگیره و خواستش رو واضح نگه.یعنی باید زبونش رو بلد باشیم