چه جوری با کودک درونم ارتباط بگیرم و بفهمم واقعا چی میخواد؟
چون من فکر میکنم کودک درون درست مثل یه بچه ممکنه بهانه بگیره و خواستش رو واضح نگه.یعنی باید زبونش رو بلد باشیم
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
چه جوری با کودک درونم ارتباط بگیرم و بفهمم واقعا چی میخواد؟
چون من فکر میکنم کودک درون درست مثل یه بچه ممکنه بهانه بگیره و خواستش رو واضح نگه.یعنی باید زبونش رو بلد باشیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)