اولا سلام

ثانیا باتشکر از مدیر همدردی با سخنان زیبایش

ثالثا منم با honrmand عزیز کاملاموافقم چه آسان است دلبستن چه سخت است دل بریدن
به قول شاعر:دل گفت وصالش به دعا بازتوان یافت عمری است که عمرم همه درکار دعا رفت