اولا سلام
ثانیا باتشکر از مدیر همدردی با سخنان زیبایش
ثالثا منم با honrmand عزیز کاملاموافقم چه آسان است دلبستن چه سخت است دل بریدن
به قول شاعر:دل گفت وصالش به دعا بازتوان یافت عمری است که عمرم همه درکار دعا رفت
تشکرشده 19 در 8 پست
اولا سلام
ثانیا باتشکر از مدیر همدردی با سخنان زیبایش
ثالثا منم با honrmand عزیز کاملاموافقم چه آسان است دلبستن چه سخت است دل بریدن
به قول شاعر:دل گفت وصالش به دعا بازتوان یافت عمری است که عمرم همه درکار دعا رفت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)