سلام
ببینم کلا سایت همدردی خراب یا فقط پستهایی که من ایجاد میکنم حذف میشه صبح یه پست به نام تهمت ایجاد کردم خانم دانه جواب داد الان حذف شده چرا شاید من طرز استفاده از تالارو بلد نیستم
تشکرشده 166 در 85 پست
سلام
ببینم کلا سایت همدردی خراب یا فقط پستهایی که من ایجاد میکنم حذف میشه صبح یه پست به نام تهمت ایجاد کردم خانم دانه جواب داد الان حذف شده چرا شاید من طرز استفاده از تالارو بلد نیستم
بيستون بود و تمناي دو دوست.آزمون بود و تماشاي دو عشق.
در زماني که چو کبک ،خنده مي زد \" شيرين\" ،تيشه مي زد \"فرهاد\"!
آن که آموخت به ما درس محبت مي خواست :جان چراغان کني از عشق کسي
به اميدش ببري رنج بسي .تب و تابي بودت هر نفسي .به وصالي برسي يا نرسي!
سینه بی عشق مباد!!!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)