سابینا جان ببین گرفتن مهریه برایت آرامش بیشتری به ارمغان داره یا بخشیدن اون
تو خیلی سطحی نگر نیستی
دختر خودساخته ای هستی و در تلاش برای پیشرفت و کمال
به دیگران چه ربطی داره
این زندگی شخصی توست
تو هیچ مشکلی نداری
و این طرز فکر رو از ذهنت خارج کن که مگه من چه مشکلی دارم که دوبار نامزدی ام بهم خورده
تو ارزشمند و محترم هستی
اتفاقی بوده که افتاده
و الان در پی کم کردن اثرات مخرب آن بر روی روح و روانت هستی
اگر فکر می کنی با گرفتن مهریه ارامش بیشتری داری و مشکل زمان هست ، کارها رو بسپار دست یک وکیل
اگر ترجیح میدهی پرونده این زندگی سریع تر بسته بشه و زودتر به مداوای آسیب های روحی ات بپردازی بر سر چیزی توافق کن که الان بتونه بهت بده









علاقه مندی ها (Bookmarks)