سلام
من دختري هستم 23ساله .دانشجو
چند وقته دچار مشكلاتي بابت خودم شدم. اعتماد بنفس ندارم، ارتباط چشمي با كسي نميتونم برقرار كنم، قدرت نگه داشتن رابطه با دوستام و آشناها ندارم، بدبين وشكاك شدم، زود رنج شدم زود گريه ام ميگيره، خلاقيت توي كارام نيس!!بعضي وقتا احساس ميكنم آيكيو هم پايين اومده:(
اينا نشانه افسردگي هس؟ واقعا من افسرده شدم؟؟
اين رفتارام واقعا آزارم ميده:((
تنهاييم هم دليل اين رفتارام ميشه آخه اكثر اوقات خونه تنهام !! فكر ميكنم كمبود محبت دارم!!
از اينكه نميتونم با كسي ارتباط برقرار كنم اذيت ميشم!
يه مشكل ديگه هم دارم ! اينكه چطوري ميتونم از فكركردن به اشتباهايي كه گذشته مرتكبش شدم آزاد بشم؟ بيشتر روزام به خاطر فكركردن به گذشته ام سپري ميشه!!ديگه خودم خسته شدم!
كمكم كنيد چون واقعا حالم بده:(








علاقه مندی ها (Bookmarks)