****
"در شگفتم که سلام آغاز هر دیداری است، ولی در نماز پایان است،شاید این بدین
معناست که پایان نماز آغاز دیداری است."
****
"خداوندا !
تو میدانی،که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است.
چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار !"
تشکرشده 1,724 در 298 پست
****
"در شگفتم که سلام آغاز هر دیداری است، ولی در نماز پایان است،شاید این بدین
معناست که پایان نماز آغاز دیداری است."
****
"خداوندا !
تو میدانی،که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است.
چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار !"
shayana (سه شنبه 13 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)