اختلاف مذهبی من و همسرم
سلام بر دوستان همدردی
من و همسرم از نظر مذهبی اختلاف زیادی داریم و البته تا به حال کجدار مریز با ان کنار امدیم. اما این مساله کم کم دارد من را نگران می کند. می دانم که الان خانم انی می گویند باید در پذیرش همسرم باشم. اما اینبار تعریف در پذیرش بودن را نمی دانم. نمی دانم وظیفه ام در این شرایط چیست؟ چون مربوط به مسائل مالی می باشد.
ایا باید همچنان به عقاید همسرم احترام بگذارم ؟
یا با همسرم به بحث بنشینم؟
یا با تذکر و یا با تشویق همسرم را همراه کنم؟
که البته دو راه اخر تا به حال بعد از 6 سال زندگی مشترکمان تاثیر چندانی نداشته.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)