سلام به همگی دوستان:
مشکل من حسادت به شوهرم می باشد.
کارشوهرم ارتباط با خانم ها می باشد.ومیدونم که که خودش توی دلش هیچی نیست وقلبش پاکترازاین حرفاست.
اما چه کنم که حسادت زنانه ام موجب بعضی ناراحتی ها برا ی خودم میشود.
لطفا من راراهنمایی کنید؟