سلام به همگی دوستان:
مشکل من حسادت به شوهرم می باشد.
کارشوهرم ارتباط با خانم ها می باشد.ومیدونم که که خودش توی دلش هیچی نیست وقلبش پاکترازاین حرفاست.
اما چه کنم که حسادت زنانه ام موجب بعضی ناراحتی ها برا ی خودم میشود.
لطفا من راراهنمایی کنید؟![]()
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام به همگی دوستان:
مشکل من حسادت به شوهرم می باشد.
کارشوهرم ارتباط با خانم ها می باشد.ومیدونم که که خودش توی دلش هیچی نیست وقلبش پاکترازاین حرفاست.
اما چه کنم که حسادت زنانه ام موجب بعضی ناراحتی ها برا ی خودم میشود.
لطفا من راراهنمایی کنید؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)