من یک سوال دیگه هم در مورد ازدواجم هست که می خوام مشورت بگیرم:
توی تاپیک می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال هم گفتم که می خوام مطرحش کنم.
مسئله اینه که من رفتنم به خارج برای ادامه تحصیل خیلی بالاست. صد در صدی وجود نداره چون معلوم نیست چی پیش بیاد. اما خب برنامه ی من الان روی این بسته شده. حالا من می خوام با دختری هم رشته ی خودم ازدواج کنم و با هم بریم اون ور. خوبی اش اینه که بعدا هم می تونیم با هم کار کنیم و پروژه و سمینار و ... با هم داشته باشیم. اما تو تاپیک قبلی خارپشت گفت که ازدواج و خارج را با هم قاطی نکن.راستش نمیشه.
این دو به هم ربط دارند و من با هم هر دو را می خوام ببرم جلو.
خب این کار یه هزینه هایی هم داره: مثلا دایره ی انتخابم کم میشه چون دخترهای هم رشته که حاضر باشند بیایند اون ور کم هستند. اما این ضرر را من در ازای سودش پذیرفته ام. سودش همینه که وقتی با هم اپلای کنیم و با هم درس بخونیم و با هم کار کنیم و ... خیلی به هم نزدیک تریم و بیشتر مشکلات هم را درک میکنیم تا این که مثلا من دکترای آی تی باشم و همسرم مثلا پزشک. خب من نمی تونم شیفت و مریض و ... را تحمل کنم.
کلا به نظرتون این که من گیر دادم که می خوام با همسرم هم رشته باشم و بعدا با هم کار کنیم مشکلی داره؟







راستش نمیشه.
این دو به هم ربط دارند و من با هم هر دو را می خوام ببرم جلو.
خب این کار یه هزینه هایی هم داره: مثلا دایره ی انتخابم کم میشه چون دخترهای هم رشته که حاضر باشند بیایند اون ور کم هستند. اما این ضرر را من در ازای سودش پذیرفته ام. سودش همینه که وقتی با هم اپلای کنیم و با هم درس بخونیم و با هم کار کنیم و ... خیلی به هم نزدیک تریم و بیشتر مشکلات هم را درک میکنیم تا این که مثلا من دکترای آی تی باشم و همسرم مثلا پزشک. خب من نمی تونم شیفت و مریض و ... را تحمل کنم. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)