به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آذر 87 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    3,970
    سطح
    40
    Points: 3,970, Level: 40
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عشق دليل ميخواد؟

    عشق دليل ميخواد؟بعضيها هيچوقت نميفهمند
    يك بار دختري حين صحبت با پسري كه عاشقش بود ،ازش پرسيد:
    چرا دوستم داري؟واسه چي عاشقمي؟
    پسر:دليلشو نميدونم ....اماواقعا"‌دوست دارم
    دختر:تو هيچ دليلي نميتوني بگي پس چطور دوستم داري؟
    چطور ميتوني بگي عاشقمي؟
    پسر: من جدا"دليلشو نميدونم اما ميتونم بهت ثابت كنم
    دختر:ثابت كني؟من ميخوام دليلتو بگي . دوست پسر يكي از دوستام ميتونه علت عاشق بودنشو بگه اما تو ميگي نميدوني!!!!
    پسر:باشه !!!ميگم ،چون خوشگلي
    صدات گرم وخواستني
    هميشه بهم اهميت ميدي
    دوست داشتني هستي
    با ملاحظه هستي
    به خاطرلبخندت
    به خاطر همه حركاتت
    دختر ازجوابهاي اون خيلي راضي وقانع شد
    متاسفانه چندروزبعد دختر تصادف وحشتناكي كرد و به كما رفت
    پسر نامه اي رو كنارش گذاشت با اين مضمون
    عزيزم،گفتم بخاطر صداي گرمت عاشقتم اما حالا كه نميتوني حرف بزني،ميتوني؟نه
    پس ديگه نميتونم عاشقت بمونم
    گفتم بخاطراهميت دادنها و مراقبت كردنهات دوست دارم اما حالا كه نميتوني برام
    اونجوري باشي پس منم نميتونم دوست داشته باشم
    گفتم واسه لبخندات، براي حركاتت عاشقتم
    اما حالا نه ميتوني بخندي نه حركت كني پس منم نميتونم عاشقت باشم
    اگه عشق هميشه يه دليل ميخواد مثل همين الان، پس ديگه براي من دليلي واسه عاشق تو بودن وجودنداره
    عشق دليل ميخواد؟
    نه!!!!معلومه كه نه!!!!پس من هنوز هم عاشقتم
    عشق واقعي هيچوقت نمي ميره،اين هوس است كه كمتروكمتر ميشه وازبين ميره
    عشق خام وناقص ميگه:"من دوست دارم چون بهت نياز دارم "ولي عشق كامل وپخته ميگه:"بهت نياز دارم چون دوست دارم"

    اين قسمت و سرنوشته كه تعيين ميكنه كي وارد زندگيمون بشه اما دلمونه که تصميم ميگيره كي بمونه


  2. 3 کاربر از پست مفید shine تشکرکرده اند .

    shine (شنبه 20 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.