سلام خدمت دوستان واساتید محترم.
من به بخشهای مورد نظرم میرم نمیتونم تایپ بدم.این ارسات رو بسختی پیداکردم.هلان از ثبت نامم 72ساعت گذشته وتی هر بار میرم موضوع ارسال کنم خطا میزنه.کلافه شدم