سلام به همه دوستان
واقیعتش این سایت از قبل ازدواجم بامن بوده تا الان که هر وقت گیر میکنم میام سراغش اونم به خاط اینه که سرم خیلی شلوغه!!
من اردیبهشت عقد کردم و چند ماهیه که الان از عقدم میگذره ولی به دلیل مشکلاتی که داشتم تو همین سایتم زیاد مطرحش کردم و جواب گرفتم مادرم حاضر نیست که عروسیم بیاد!(حتی عقدمم نیمد ولی به خاطر چیزایی که پیش اومده بود جشن عقدم بدون حضور مادرم بود).
و اما چند روزه که مادر خانمم پیشنهاد داده که اگه من بخوام به خاطر این که زیاد تحت فشار نباشم بعد از ماه صفر یه جشن خودمونی بگیریم و ما بریم سر خونه زندگیمون که من فعلا دارم بهش فکر میکنم.خیلی دوست دارم که زودتر برم پیش خانمم و با هم زندگی کنیم اما دو تا دلیل نمیذاره که تصمیم بگیرم.اولی اینکه به خاطر خانمم که اصلا دوست ندارم اینجوری ببرمش سر خونه جدید و میدونمم همش به خاط من قبول کرده و اصلا هم به روم نمیاره چون میگه به صلاحه همینجوری بریم چون اگه منتظر عروسی باشیم مادرت نمیاد و من تو فامیل و خانوادم کوچیک میشم که راست میگه.و اما دومی که مشکل خودمم و هنوز اماده نیستم که بخوام بعد از چند سال از مادرم جدا شم و برم اونو تنها بزارم چون من برم دیگه هیچ کس پیشش نیست.نمیدونید تا به این مرحله برسم چه زجرایی کشیدم حتی سلامتیمم روش گذاشتم و الان اینجام.حالا میخوام از شما عزیزان و مشاوران مجرب که منو راجع به این و تا مشکل مشاوره بدین.از همتون ممنونم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)