به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    آیا این حالات من طبیعی است؟

    سلام دوستان خوبم در همدردی.فکر میکنم اکثرتون منو میشناسین و با اتفاقاتی که در زندگی مشترکم افتاد و نتایجش آشنا هستین.الان هم در زندگی مشترکم مشکل حادی ندارم همه چیز حل نشده اما راه حل اکثرشونو میدونم و با امید و توکل به خدا دارم ادامه میدم.خدا رو شکر همسرمم خیلی نسبت به قبل تغییر کرده که قسمت عمده ایشو مدیون راهکارهای بالهای صداقت عزیزم و شما دوستان هستم.
    اما حالا...خودم به طرز غریبی تغییر کردم.من آدم بسیار اکتیو و فعالی بودم در روز شاید چندین بار برای دانشگاه و تدریس زبان و خرید و غیره بیرون میرفتم.میل به مهمانی رفتن و مهمانی دادن داشتم به شدت.زیاد مسافرت میرفتم(البته چون خانواده ام ساکن شهرستان هستن) اما حالا به یک باره میل به تنهایی دارم.نه که از جمع گریزان باشم و برام غیر قابل تحمل باشه اما بیشتر دلم میخواد ساعاتم به تنهایی و تفکر و مطالعه بگذرونم.یه جوری شده که همسرمم تعجب کرده و مثلا میپرسه دیگه زبان درس نمیدی؟دیگه کلاس ورزش نمیری؟
    اما من دلم میخواد یه کم بیشتر خودمو بشناسم.حالا که فوقم تموم شده و یکی از مقاله هامم چاپ شده استاد راهنمام گفته اگر اقدام کنم شرایط پذیرش بدون کنکور دکتری رو با مقاله و معدل دارم(من ارشدمم بدون کنکور رفتم) اما من دلم نمیخواد اقدام کنم حتی فکر میکنم اصلا این رشته به هیچ دردم نمیخوره(لطفا نپرسید رشته ام چیه).خلاصه همه اش میخام یه برآوردی از زندگی حدودا 25 ساله ام داشته باشم اما برای این کار نیاز به تنهایی دارم .خلاصه نمیدونم این حالاتم طبیعیه؟یا دارم افسرده میشم؟نظرتون چیه؟

  2. 5 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (شنبه 26 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست خیالی دخترم! آیا طبیعی است؟
    توسط بابا. در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 03 مهر 94, 18:04
  2. ایا خواسته های نامزدم طبیعی است؟
    توسط النا61 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 شهریور 88, 07:50
  3. دارچین، آرام بخشی طبیعی
    توسط ani در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 اردیبهشت 88, 19:48
  4. دنیای پس از مرگ: خاطرات محمد شفیعی از ملاقات با فرشتگان
    توسط شادزی در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اردیبهشت 88, 10:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.