به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 161

Threaded View

  1. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: جزئی ترین و کم هزینه ترین کارهائی که باعث بهبود روابط می شه

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    یکی از مهمترین نکته ها اینه که وقتی شوهرتون میاد خونه رگبار حرفها و غرها رو بهش شلیک نکنین.چرا دیر اومدی؟چرا چیزایی که گفتم نخریدی؟چرا نیومدی دنبالم؟امروزبچه خیلی اذیتم کردو.......................
    بسه.اتش بس.لبخند بزن با محبت رفتار کن و به موقعش حرفات رو بهش بگو
    دوم این که وقتی ازشوهرتون خواسته ای دارین لازم نیست اون رو به بی توجهی تنبلی بی احساسی و....متهم کنید.فقط کافیه خواستتون رو به صورت مستقیم و واضح بگین.مثل به جای اینکه بگین صدبار بهت گفتم بیا این لامپو عوض کن اما تو اصلا گوش نمیدی همیشه همینجوری بودی بی توجه و بیخیال.بگین عزیزم الان که خستگیت در رفته این لامپ رو بگیر و عوض کن.خودت میدونی که نور کم چشمو ضعیف میکنه.مرسی عزیزم.همین که قبل از انجام کار ازش تشکر میکنین بیشتر ترغیبش میکنه اون کارو انجام بده
    سعی کنین خونه همیشه مرتب باشه حتی اگه تو این کار از خودش هم کمک بگیرین
    بهش بگین چقد و چرا بهش افتخار میکنین.مثلا ازاینکه میبینم واسه زندگیمون انقد کار میکنی واقعا ممنونم من همیشه عاشق مردای کاری بودم
    بازم هست بعدا میگم


    من يه زماني همه اين راه هاي رمانتيك بودن رو بلد بودم اما حالا انگار سنگ شدم!!چه بد...اااااااه .....حالم بهم ميخوره....

    نقل قول نوشته اصلی توسط eghlima
    یکی از کارهایی که من می کنم اینکه همیشه وقتی همسرم از سر کار می اد قبل از اینکه زنگ در خونه رو بزنه درو براش باز کنم تا بفهمه چقدر منتظرشم
    یعنی نزدیک اومدنش که میشه صدای tv رو کم می کنم تا صدای پاهاشو بشنوم بعدم قبل از اینکه زنگ بزنه درو باز می کنم
    که کلی خوشحال میشه از اینکه پشت در منتظر نمونده و منتظرش بودم
    من با اينكه توي يه مجتمع هستيم كه روزي صد تا ماشين دم در بلوك ما استوپ ميكنه حتي صداي ماشين اقاي شوهر رو ميشناسم و به محض توقفش ميفهمم اومد بهتره بگم حس ميكنم اومد...در رو براش باز ميكنم اما نميدونم متوجه كاري كه كردم ميشه؟!؟

  2. 8 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (چهارشنبه 14 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هزینه های مربوط به هدیه
    توسط سعید95 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 15:18
  2. باید جهزیه ام رو جمع کنم و برگردونم،حس بدی دارم
    توسط آرامش خیال در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 اسفند 94, 01:41
  3. روشهای کاهش هزینه های ازدواج
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 22:41
  4. چالشهای فراراه گزینش همسر >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 14:02
  5. همه ما بازیگریم
    توسط بهار.زندگی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 بهمن 90, 21:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.