
نوشته اصلی توسط
بهار66
یکی از مهمترین نکته ها اینه که وقتی شوهرتون میاد خونه رگبار حرفها و غرها رو بهش شلیک نکنین.چرا دیر اومدی؟چرا چیزایی که گفتم نخریدی؟چرا نیومدی دنبالم؟امروزبچه خیلی اذیتم کردو.......................
بسه.اتش بس.لبخند بزن با محبت رفتار کن و به موقعش حرفات رو بهش بگو
دوم این که وقتی ازشوهرتون خواسته ای دارین لازم نیست اون رو به بی توجهی تنبلی بی احساسی و....متهم کنید.فقط کافیه خواستتون رو به صورت مستقیم و واضح بگین.مثل به جای اینکه بگین صدبار بهت گفتم بیا این لامپو عوض کن اما تو اصلا گوش نمیدی همیشه همینجوری بودی بی توجه و بیخیال.بگین عزیزم الان که خستگیت در رفته این لامپ رو بگیر و عوض کن.خودت میدونی که نور کم چشمو ضعیف میکنه.مرسی عزیزم.همین که قبل از انجام کار ازش تشکر میکنین بیشتر ترغیبش میکنه اون کارو انجام بده
سعی کنین خونه همیشه مرتب باشه حتی اگه تو این کار از خودش هم کمک بگیرین
بهش بگین چقد و چرا بهش افتخار میکنین.مثلا ازاینکه میبینم واسه زندگیمون انقد کار میکنی واقعا ممنونم من همیشه عاشق مردای کاری بودم
بازم هست بعدا میگم
علاقه مندی ها (Bookmarks)