به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    شقایق عزیزم...ممنون از پستت... فکر می کردم تا حالا رابطه ای رو تموم نکرده باشی... اگر اینجوره در تاپیک خودت برای ما بنویس...
    من قوی نبودم...اتفاقا بسیار ضعیف و احساساتی بودم... بارها شکست خوردم و دوباره بلند شدم...

    حالم خیلی بهتره و تا حدود زیادی با قضیه کنار اومدم. دوستی دارم که نکته جالبی می گفت...می گفت سیر نمودار غم و اندوه در خانمها نزولی و در آقایان صعودی هست. مثلا خانم وقتی جمله بیا تمومش کنیم رو می شنوه داد و بیداد و آه و غم واندوهش در اوج قرار می گیره ولی هر روز روندش رو به افول می گذاره. اما مرد در لحظات(منظور روزهای) اول گرم هست و غم فراق رو احساس نمی کنه... این فرآیند درک غم و اندوه برای مرد هر روز رو به صعود می گذاره... برای همینه که بعضی وقتها مرد بر اثر فشار فکری بعد از مدت طولانی دوباره به زن رو میاره به این تصور که زن هم همون احساس رو داره درحالیکه زن همه چیز رو فراموش کرده!!

    شقایق عزیز! مواظب سلامتی ام هم هستم و خداروشکر حتی در بدترین شرایط به بدن خودم آسیب نمی رسونم و هیچوقت ناراحتی رو در خودم طولانی نمی کنم و همیشه دنبال چاره می گردم...

    بچه ها! قرار بود این تاپیک قفل بشه اما من از فرشته مهربان عزیز خواستم یک فرصتی بده تا هم درطی این چند روز محکی به خودم بزنم و هم یک نتیجه گیری زیبا از پستهای پرمهر شما دوستان گلم داشته باشم...

    از اینکه درطی این مدت پستهای همه شما عزیزان بجا و در راستای عنوان تاپیک بود بی نهایت سپاسگزارم و کلمات پرمهر تک تک شما در ضمیر من نقش بسته... بزودی جمع بندی از این تاپیک ارائه میدم و اونو می بندم...

    ممنون و متشکرم

  2. 6 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (چهارشنبه 23 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك دقيقه اين 40 فكر سمّی را كنار بگذار
    توسط baby در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 16:01
  2. دو دلي در ازدواج ا يك خانم جوان مطلقه
    توسط mohsenb در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اردیبهشت 90, 08:31
  3. يك انشا خوشمزه
    توسط arix در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اردیبهشت 90, 10:39
  4. يك معما
    توسط almas__66 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 89, 11:52
  5. دردو دل يك دختر مجرد
    توسط pariya.k در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 89, 14:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.