سلام،،
من دختری ۲۲ ساله هستم ، چند ماهی هست که با خواستگارم برای آشنایی صحبت کردم،ولی خونوادهٔ من نمیدونستن ، فقط خونوادهٔ خواستگارم اطلاع داشتن،،حالا میخوایم برای ازدواج اقدام کنیم، ولی این مدت رفتارهای ک نشون میداد منو ناراحت میکرد، مثلا سر مسائل کوچیک عصبانی میشد، گاهی بی احترامی میکرد ، و اگر ۲،۳ بر سلیو تکرار میکردم ک نمیخواست جواب بده میگفت چقدر گیر میدی ،من این مدت هیچی از این از این اخلاقش ناراحت میشودم نمیگفتم ،اما این اواخر وقتی اومد خستگریو منتظر این بودیم ک خانوادهٔ من در موردش تحقیق کنن، ئاه بر از ناراحتی ک طولانی شده تحقیقات ، بسیار بد با من صحبت کردو به من فحش داد . وقتی عصبانی میشه بد دهنی میکنه و ناسزا میگه ! من انقدر ناراحت شدم ک چند روز بعدش بهش گفتم نمیخوام بهات ازدواج کنم چون به من بی احترامی کردی.اونم اول خیلی راحت قبول کرد و چیزی نگفت ،اما ۲ روز بعدش زنگ زد و حسابی معذرت خواهی کرد ک دیگه تکرار نمیشه ، میگفت فقط با من ازدواج کن بد خودت آدمم کن!!! کسیکه هیچ وقت معذرت خواهی نمیکرد حالا به التماس رسیده بود !نمیدونم اعتماد کنم به قولی ک داده ؟نکنه بده ازدواج مثل قبلش بشه؟! رهنمأم کنین لطفا ! بگین چی درسته








علاقه مندی ها (Bookmarks)