شما هنوز بهشون وابستگی عاطفی دارید.باید به مرحله ای برسید که اصلا وجود این شخص براتون مهم نباشه.نه بهش حس نفرت داشته باشید نه علاقهدو سال پیش شوهرخاله من که زیاد هم پیر نبود بر اثر سکته مغزی فوت کرد. اتفاقا چند شب پیش داشتم فکر می کردم خاله من چه زجری میکشه که هرگز نمی تونه به بازگشت شوهرخاله من که همه زندگیش بود امیدوار باشه اما من لااقل مطمئنم حال اون آقا خوبه و داره زندگی می کنه. خدارو شکر سالمه و زیر این آسمون آبی و زیر همین سقف آفتاب هست... این هم خودش نعمت بزرگیه و خدارو شکر می کنم و براش آرزوی سلامتی می کنم.
http://www.hamdardi.net/printthread.php?tid=8577توجه کنید هرکسی در قلب خود گورستانی از دوست هایی دارد که آنجا آرامیده اند مهم این است که دراین قبرها کسی زنده نباشد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)