فكر سمّی 17
با همان اولين برداشت می توانی آدم ها را بشناسی.
باور مثبت
هر آدمی بی همتاست،
تا او رادر شرايط مختلف نديده باشی واقعا نمی توانی او رابشناسی
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
فكر سمّی 17
با همان اولين برداشت می توانی آدم ها را بشناسی.
باور مثبت
هر آدمی بی همتاست،
تا او رادر شرايط مختلف نديده باشی واقعا نمی توانی او رابشناسی
baby (دوشنبه 17 مهر 91), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 24 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)