دختریم متولد61 مدرکم لیسانسه پسری ازم خواستگاری کرده متولد 53 با مدرک فوق دیپلم.
خونه نداره ولی کارش معماری میتونه پیشرفت کنه.
خانوادم با مدرک و سنش مشکل دارن.
به نظر شما به خاطر سن و مدرک ازش بگذرم؟
مطمئنم که دوسم داره هر کاری به خاطرم انجام میده پاک هستش
تا جائی که اطلاع دارم مشکل فرهنگی نداریم:فقط از حرفای مادرش میشه حدس زد که ممکن تو زندگیمون دخالت کنه از طرفی مسئولیت مادرش به عهده 2 تا پسراش.
از نظر ظاهری خیلی معمولی هست
شما بودین بله میگفتین؟