خواستگارم زیاد دارم ولی همش می ترسم که انتخاب خوبی نداشته باشم و همش فکر می کنم جون فقط یه بار حق انتخاب دارم...تازه متوجه شدم نمی تونم اقایون رو تحمل کنم!!!! کمکم کنید لطفا من 28 سالمه و دیگه داره دیر میشه!![]()
خواستگارم زیاد دارم ولی همش می ترسم که انتخاب خوبی نداشته باشم و همش فکر می کنم جون فقط یه بار حق انتخاب دارم...تازه متوجه شدم نمی تونم اقایون رو تحمل کنم!!!! کمکم کنید لطفا من 28 سالمه و دیگه داره دیر میشه!![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)