خواستگارم زیاد دارم ولی همش می ترسم که انتخاب خوبی نداشته باشم و همش فکر می کنم جون فقط یه بار حق انتخاب دارم...تازه متوجه شدم نمی تونم اقایون رو تحمل کنم!!!! کمکم کنید لطفا من 28 سالمه و دیگه داره دیر میشه!