دوستان گرامی اینطور که میبینم خیلی علاقه به موضوع اقا جاوید نشون دادین
اگه ممکنه یه سری هم به موضوع من که عنوانش اینست"هر کاری میکنم راضی نمیشه" بندازین.
مشکل من هم تقریبا شبیه همینه.
با تشکر