اومدم از دلتنگی هام برای خدا بنویسم، دیدم همه صحبت از اجابت شدن دعا در حق غیره...
بهتر دیدم ازتون بخوام برام دعا کنین. موقع دعاتون من رو هم یه یادی بکنین که خیلی نیاز دارم.
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
اومدم از دلتنگی هام برای خدا بنویسم، دیدم همه صحبت از اجابت شدن دعا در حق غیره...
بهتر دیدم ازتون بخوام برام دعا کنین. موقع دعاتون من رو هم یه یادی بکنین که خیلی نیاز دارم.
هستی (جمعه 20 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)