سلام shiny عزیز
به نظر من بعنوان یه زن بهترین کاری که الان میتونی انجام بدی اینه که تا چند روزی اصلا هیچ تماسی با ایشون و خونوادش نداشته باشی یه خورده صبوری کن بعد سعی کن به یه طریقی حالا تلفن شده اس ام اس شده به همسرت اطلاع بدی که میخوای اونو یه جایی خارج از منزل ببینی بهش بگو حتی اگه قراره از هم جدا شیم من حرفی ندارم من نمیخوام تو اسیب ببینی تو زندگی با من و نمیخوام به زور نگهت دارم چون زندگی اجبار نیست ولی میخوام برای اخرین بار ببینمت و صحبتهامو بکنم بعد یه نتیجه گیری کلی کنیم اگه خواستی از هم جدا میشیم یعنی میخوام بگم خودتو خیلی علاقمند نشون نده که به هیچ وجه حاضر به جدایی نیستی اینجوری اون بیشتر اصرار به جدایی میکنه نشون بده که به خواستش احترام میزاری بعد که قبول کرد یه جای اروم مثل رستوران یا کافی شاپ قرار بزارید با یه شاخه گل برین و باهاش صحبت کنین بگو میخوام دردو دلتو بشنوم ببینم واقعا از چی ناراحتی کدوم کارای من باعث شده که تصمیم به جدایی بگیری میخوام حتی اگه از هم جدا شدیم دلیلشو بدونم نمیخوام با عذاب و علامت سوال تو ذهنم یه عمرو سپری کنم بهش بگو که فکر کنه شما دوستش هستید نه همسرش و هرچه دل تنگش میخواد بی رودربایستی بگه اینطوری مشکلاتشو و چیزایی که تو ذهنشه و ازارش میده میگه و شما بهتر میتونید تصمیم بگیرید یا مشکلاتو حل کنید بعدش که حرفهاشو زد اگه واقعا میبینید مقصرید خوب اعتراف کنید که اشتباه کردید و بگید که همه ادمها یه ضعفهایی دارن و کامل نیستند بگین که دوستش دارین و حاضرید برای بقای زندگیتون خودتونو اصلاح کنید اینطوری اون اروم میشه و تو مشکلاتش بیشتر تعمق میکنه بگین که بیشتر فکر کنه در مورد تصمیمش و سعی کنید بعنوان یه دوست نه همسر مشکلات بعد از طلاق را برای یه زن تو این جامعه توضیح بدین بهش فرصت بدین اگه تونستین راضیش کنین یه مسافرت کوتاه برین که روحیتون عوض شه و اگه همه چی خوب پیش رفت سریع یه خونه بگیرید چون اگه برین دادگاه شما مقصرین که برای همسرتون خونه تهییه نکردین
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)