دقیقا من هم مشکل شما رو دارم ولی من پنج ساله که سر کار هم میرم، می دونم این تفکر درست نیست اما امروزه به نظرم باید تظاهر کنیم، من چادر نمی پوشم ولی هرگز بی حجاب نبوده ام و ارایش هم هرگز نمیکنم (بیرون) اما شاید باور نکنید خیلی از خانواده ها تا می فهمند که من چادری نیستم اصلا انگار چه جرمی مرتکب شده ام زود مکالمه رو خاتمه میدن، اونهایی که مقید نیستند هم تا می فهمند که من آرایش نمی کنم روی خوش نشون نمیدن .
گاهی اوقات می گم شاید دهه ما گذشته.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)