به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    مکاتبات من و همسرم ٰ واقعا یادش بخیر ( مهاجر بینشان )

    سلام بر دوستان همدردم که واقعا دوستشون دارم

    یادم میاد آقای قرائتی برامون صحبت می کرد ٰ میگفت همیشه لحظات شیرین زندگیتون رو برای دیگران بگید ٰ خیلی تاثر گذاره تو زندگی دیگران ...

    نمیدونم این تایپیک رو باز میکنم ٰ خوبه یا نه ٰ اگه خوب نیس مدیران عزیز بهم تذکر بدن .....

    اما میخوام تو این تایپیک بعضی از نامه هایی که در دوران 6 ماهه عقد برا نامزدم مینوشتم رو بذارم ٰ شاید برا بعضی دوستان شیرین باشه ٰ تقریبا 11 سال پیش ٰ من فقط 20 سالم بود که عقد کردیم ٰ اما من قم بودم و خانومم جنوب کشور ٰ رابطه مون خیلی عالی بود ٰ اما دوری از هم خیلی وحشتناک سخت ٰ و محدودیت ها سخترش میکرد ....

    خیلی دلم تنگ میشد ٰ بعضی شبا از دلتنگی خوابم نمیبرد ٰ ( بین خودمون بمونه ٰ گاهی وقتا ٰ البته روم نمیشه بگم اکثر وقتا ٰ گریه هم میکردم ) و از همون جا هم بود که حس شعرم گل کرد ... [/align]

    اولین نامه که بهش نوشتم ...

    فاطمه ای همه ٰ دارائی من ...................... ای همه امید ٰ ای حامی من
    ای سراسر عشق ٰ نور و معرفت ................... ای تمام دوست ای با معرفت
    دوست دارم من تو را ای باوفا ..................... ای بود تو ارتباطت با خدا
    ای شریک زندگیم ای حبیب ...................... ای توئی امید من ای با نجیب

    با توأم من در تمام زندگی ..................... تا رسم به انتهای زندگی
    بعد از آن هم با توأم ای فاطمه ................ جان به قربانت شوم ای فاطمه
    تو شدی محرم من همراز من .................... عشق من ٰ دین من و همساز من
    گویم از دل شکر یا مولای من .................... زین سبب دادی به من تو یار من

    ده به من توفیق تا باشم به تو .................... بنده ای شاکر ز نعمت های تو
    ای خدای من و ای مولای من ..................... ای توئی سرور و ای سالار من
    کن به من رحمی تو از لطفت خدای .............. تا کنم از دل ترا شکر و ثنای


    البته شاید این ابیات هیچ شباهتی به شعر نداشته باشن ٰ اما با تمام وجودم آنها را می نوشتم و از دوری او .............. چقدر زیبا بود .........

    منتظر مکاتبات بعدی باشید ........ ( البته من معتقدم یکی از معضلاتی که الان بین نامزد ها هست ٰ رواج اس ام اس هاست ٰ در حالی که نامه نوشتن و حرف دل را گفتن خیلی روابط رو گرم می کنه ٰ بر خلاف اس ام اس )



  2. 23 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (سه شنبه 17 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.