سلام.من یه مدته با یکی از دوستام قهرم ابته تقصیر من بود اما الان دارم عذاب میکشم دلم براش تنگ شده باید چه کار کنم.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام.من یه مدته با یکی از دوستام قهرم ابته تقصیر من بود اما الان دارم عذاب میکشم دلم براش تنگ شده باید چه کار کنم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)