RE: آیا من در ازدواج پر توقع هستم؟؟
سلام سنجاب جان کار شما کاملا درست بوده و کار یه دختر عاقل و بالغ و فهمیده است به شما تبریک میگم به خاطر عکس العملتون
اصولا مردا از دختری که راحت باهاشون کنار بیاد و خودشو تو دست و پا بندازه خوشش نمیاد این ذاته مرده تا مرد برا خواسته اش زحمت نکشه قدرشو نخواهد دونست
شما هم درحال زندگی کنید نه در آینده و گذشته .
ین اقا هم با شما مشکلی ندارند اینجوری که بیان میکنید هنوز با خودشون کنار نیومدن و تصمیم قطعی ندارند ولا خودشون درتضاد هستن پس شما هم موقعیات الانتون رو به خاطر حدس و گمان از دست ندید
تا درخواستی نشده شما مسئولیتی ندارید
زندگی زیباست ای زیبا پسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)